מיתוג, אסטרטגיה ושיווק

רוחי הולצמן

רוחי הולצמן, בעלת סטודיו לתפירת בגדים, בגדי ערב ותיקונים אומנותיים. רוחי היא תופרת מקצועית שהולכת בראש הלקוחה ומקשיבה לחלום שלה. ותופרת בהתאמה מדויקת לכל אחת ואחת. כל אחת תצא עם שמלת החלומות שמותאמת לה בול לגוף ומחמיאה מאד! כדי להמשיך לגדול ולהתפרסם, רוחי הגיעה אלינו למתג את הסטודיו מחדש.

האתגר

כדי להמשיך לגדול ולהתפרסם, רוחי הגיעה אלינו למתג את הסטודיו מחדש.

הפתרון

לצאת לשטח ולדבר עם לקוחות שלה, ולקוחות פונטציאלים, ברמת התחקיר וגם ברמת הסקר תופרת מקצועית יסודית ומדויקת שתופרת לכל לקוחהועכשיו ממשיכים כמובן לחלק הויזואלי, להפוך את האסטרטגיה המדוייקת למושלמת! סלוגן הנבחר: הסלוגן: YOU LOOK PERFECT התג ליין: סלון לתפירה עילית המשכנו לעיצוב מעטפת המותג כולה בשביל להכנס עמוק לתודעת הלקוחות, לא ויתרנו על כלום עיצבנו את דלת הכניסה לסטודיו, רולאפ בתוך הסטודיו, בלאנק, חתימה למייל, תויות לבגדים, שקיות אופנתיות, טבלת מידות מעוצבת ואפילו פינות מרתקות לסטטוס ומדבקות ווצאפ ממותגות. וכמובן, איך לא? מודעות פרסום אטרקטיביות שהביאו לידים מעולים ב"ה! את שמלת החלומות שמחמיאה לה ומותאמת לה במיוחד.
ועכשיו ממשיכים כמובן לחלק הויזואלי, להפוך את האסטרטגיה המדוייקת למושלמת! סלוגן הנבחר: הסלוגן: YOU LOOK PERFECT התג ליין: סלון לתפירה עילית המשכנו לעיצוב מעטפת המותג כולה בשביל להכנס עמוק לתודעת הלקוחות, לא ויתרנו על כלום עיצבנו את דלת הכניסה לסטודיו, רולאפ בתוך הסטודיו, בלאנק, חתימה למייל, תויות לבגדים, שקיות אופנתיות, טבלת מידות מעוצבת ואפילו פינות מרתקות לסטטוס ומדבקות ווצאפ ממותגות. וכמובן, איך לא? מודעות פרסום אטרקטיביות שהביאו לידים מעולים ב"ה!

כמה מילים מלקוח מרוצה

גיטי תודה עליכם!! אין על השרות הנדיר ועל המקצועיות הנדירה! שמחה שהכרתי אתכם
Open chat
רוצה לדבר איתנו?
רוצה לדבר איתנו?