מיתוג, אסטרטגיה ושיווק

מרין

כשמגי הגיעה אלינו, הם היו חנות בבורסה, שעסקה בעיקר בייבוא ומכירת יהלומים עם מחלקה קטנה של עיצוב תכשיטים בהתאמה אישית, הם היו עם מיתוג מאד מיושן שלא הראה את הייחודיות שלהם, העיצוב המיוחד, השרות הנדיר והמקצועיות וההבנה ביהלומים ותכשיטים וכמובן המכירות לא היו כפי המצופה.

האתגר

ליצור מותג אהוב ומוכר, שכל אישה תרצה לקנות ולרכוש אותם ולהרחיב את מחלקת מכירת התכשיטים.

הפתרון

וכמו תמיד, יצאנו לדרך ארוכה סקרי רוחב ותחקירי עומק, דברנו עם נשים רבות, ערכנו סקר למעל 700 נשים! הבנו את הצורך האמיתי, את הכאב, את האופי של אותן נשים שרוכשות תכשיטי יהלומים ויצרנו אסטרטגיה מדוייקת שעובדת ב"ה!

והנה האסטרטגיה:
חנות ליהלומי יוקרה עם רמת גימור גבוהה. עסק ששם דגש לתת העצמה נשית לכל אשה, שכל אשה תרגיש מוערכת ושווה, פשוט – מלכה! ערכי המותג מרכזי: רמת גימור גבוהה משני: אמינות, יושרה, איכות, אחריות מלאה רקע: יוקרה, עשירות, סטייל
והקונספט: כל אישה מלכה! יצרנו לוגו טיפוגרפי יוקרתי בטרוף שמורכב מאותיות סריפיות בקו נקי. עם צורת יהלום במרכז האות A משדר יוקרה וסטייל ומשם המשכנו ליצירת מעטפת המותג כולה הקונספט העיצובי והמיתוגי מתבסס על מלכותיות. החל מהשם והסלוגן ועד לסרט קשירה בקופסאות התכשיטים. בהתאם לכך עיצבנו את כל המעטפת. כך בטוח כל אחת תרגיש מלכה.

כמה מילים מלקוח מרוצה

עוד לפני השקת המותג, מכרתי הרבה יותר בביטחון בגלל שהמיתוג בטא את היוקרה שלנו כמו שצריך ולא הייתי צריכה לדבר הרבה והרבה ההשקה בכלל, הפכנו להיות מותג תכשיטי יהלומים מבוקש ומהסר העיקרי של המותג שלנו, נקלט לכל אישה ממליצה בחום!
Open chat
רוצה לדבר איתנו?
רוצה לדבר איתנו?