וכמו תמיד, יצאנו לדרך ארוכה
סקרי רוחב ותחקירי עומק, דברנו עם נשים רבות, ערכנו סקר למעל 700 נשים! הבנו את הצורך האמיתי, את הכאב, את האופי של אותן נשים שרוכשות תכשיטי יהלומים ויצרנו אסטרטגיה מדוייקת שעובדת ב"ה!
והנה האסטרטגיה:
חנות ליהלומי יוקרה עם רמת גימור גבוהה.
עסק ששם דגש לתת העצמה נשית לכל אשה, שכל אשה תרגיש מוערכת ושווה, פשוט – מלכה!
ערכי המותג
מרכזי: רמת גימור גבוהה
משני: אמינות, יושרה, איכות, אחריות מלאה
רקע: יוקרה, עשירות, סטייל