מיתוג, אסטרטגיה ושיווק

קלאסה

שמשפחת מושקוביץ, הגיעו אלינו למיתוג חנות תכשיטים חדשה, ידעתי שהם הולכים להיות הלקוחות שלי. יצאנו לדרך ארוכה ומשותפת בפיצוח איך הופכים את החנות החדשה שלהם, לחנות תכשיטים אהובה ומוכרות

האתגר

להפוך בתוך השוק הבני ברק התחרותי, לחנות מוכרת וידועה, עם הרבה לקוחות חוזרות

הפתרון

ושוב, כמו תמיד, בשביל שהמותג יהיה מבוסס, נכון וחזק אנחנו מתחילים בתחקירים וסקרים סוקרים את השוק, הלקוחות, והכל, כדי לקבל תמונת מצב מושלמתתת, דברנו עם עשרות נשים, תחקרנו מאות נשים בסקר כדי לקבל תמונת מצב מושלמת ולהבין את הנקודות החזקות ביותר, שידברו אל אותן נשים אחרי שכל הנתונים אצלנו, עם חשיבה מעמיקה ומדויקת, יש לנו אסטרטגיה ברורה וממוקדת: אמינות ואחריות מלאה. התכשיטים בחנות עוברים סינון קפדני כדי לוודא את האיכות שלהם, כך שכל אחת שקונה, יכולה להיות בטוחה שתקבל תכשיטים באיכות מעולה, עם תמורה מלאה למחיר. ובנוסף – אחריות מלאה על כל בעיה.
וקדימה – פונים לחלק הויזואלי להצליח לבטא את כל הערכים בלוגו אחד מדוייק מאתגר, נכון? אבל יצא מושלםםם השם הנבחר: CLASSA. קלאסה זו הגדרה למשהו שנראה תמיד טוב התכשיטים שלנו יראו טוב תמיד ולאורך זמן הסלוגן: תכשיטי איכות מבית טוב כמה מילים שאומרות הכל…. המשכנו למעטפת המותג כולה בשביל לצאת בהשקה עוצמתית במיוחד, כל מוצר זכה לעיצוב חדשני ועוצמתי בהתאם לשפת המותג החדשה. החל תעודת אחריות לתכשיטים, קופסאות תכשיטים, שילוט, כרטיסי ביקור, שקיות, ועד למודעת פרסום אפקטיבית ועוצמתית, שב"ה הביאה המון תוצאות בשטח! תתעמקו כאן, זה מרתק!

כמה מילים מלקוח מרוצה

כבר מההתחלה, הבאנו שעשינו את הבחירה הנכונה, מהדאגה ומהלווי המסור לכל אורך התהליך כבר בשבוע הראשון של הפרסום והשיווק, אני רואה שתהליך נכון ועמוק שכזה, באמת עובד.! וב"ה הגיעו המון לקוחות חדשים שרכשו תכשיטים. אז אם אני ממליץ? בוודאי ובחום
Open chat
רוצה לדבר איתנו?
רוצה לדבר איתנו?