מיתוג, אסטרטגיה ושיווק

פיקאפ

יהודה צישינסקי, בעל חנות תקשורת ומשווק מורשה של בזק. הוא בעל ידע רב ומומחה בתחום, יודע איך לפתור את כל בעיה ויעשה הכל כדי שללקוח יהיה פתרון מהיר ומותאם עבורו. או כמו שהוא אמר לנו: אני חי מזה :) רק מללשמוע אותו, עושה חשק לבוא ולקנות...

האתגר

יהודה בעל ידע רב ומומחה גדול בתחום פתרונות התקשורת. אבל מצב המכירות לא משקפות את הידע העצום והיתרון הגדול שיש לו :( הוא מרגיש עוד אחד מעשרות חנויות תקשורת, שרבות על כל לקוח ומנסות בכח לדחוף מוצרים ללקוחות…

הפתרון

חייבים לפרוץ קדימה, למתג את החנות ולצאת בפרונט ענק… ואיך מתחילים בכלל ליצור מותג שכזה? חייבים להתחיל מה-ב-ס-י-ס! כי כשיש בסיס יציב, הכל נראה אחרת… כך מתחילים לחפור בסקרים שונים, להרים טלפונים ללקוחות, לאנשים בתחום, הכל בשביל להגיע לנקודת הדיוק האסטרטגי, שעליה יעמוד כל המותג. והנה היא, האסטרטגיה: מותג תקשורת צעיר, עם דגש על שירות, אמינות ומקצועיות. והכל כמובן עם חיוך וקריצה.
השם הנבחר: פיק-אפ. הסלוגן: תקשורת מוטענת אישית. ו-עוברים לחלק הויזואלי – לוגו חכם שעושה טוב את העבודה, ובהתאם ללוגו, בנינו שפה עיצובית חזקה ותואמת את ערכי המותג. בשביל לצאת עם כל העוצמות, לא ויתרנו על פיפס כל מוצר זכה לעיצוב חדשני ועוצמתי בהתאם לשפת המותג החדשה.

כמה מילים מלקוח מרוצה

Open chat
רוצה לדבר איתנו?
רוצה לדבר איתנו?