מיתוג, אסטרטגיה ושיווק

מלכוסדיג

שלום אליאס, מייצר מוצרי יודאיקה אומנותיים, מעלים של עצי דקל המשמשים להחזקת הלולב בחג הסוכות, ומוצרים נוספים, המוצרים ייחודיים, מלכותיים, עבודת יד, מפארים, מחבבים ומהדרים את המצווה.

האתגר

חברה המיצרת מוצרים עונתיים בתחום חגי ישראל, בעיקר מתעסקת עם יצור קוישקלאך וטבעות לארבעת המינים, מוכרת גם מוצרים נוספים באותו קונספט, כמו שיש קופסא לאתרוג, תיק תפילין, וקערה לליל הסדר, המטרה היא למכור את המוצרים כמוצר טרנדי בסיסי, ששווה לשלם עליו.

הפתרון

פתחנו במחקר מעמיק על אופי השוק האמריקאי, לשם פונה הקמפיין בדקנו מה הם אוהבים, מה מאפין את הקהל החסידי האמריקאי, מהם הרגילות בקרב האוכלוסיה הזו, הן מבחינת לבוש והן מבחינת השקעה ב'קישוטים חיצוניים' יצרנו מיתוג מושלם, וקמפיין פרסומי מצליח ומוכר!
פיצחנו את הנקודה:) אומנות של מלאכת מחשבת שבאמצעותה אפשר לפאר מצוות וגורמת ללקוח להרגיש מכובד יותר, עם האסטרטגיה הזאת, עברנו לשלב יצירת הלוגו המיוחד, מלכותי ואלגנטי, עם טאצ' חסידי צבעוניות יוקרתית, ושפה עיצובית עדינה ומשלימה, משתלבת בול עם הלוגו, יצרנו מארזים מיוחדים למוצרים, עם חיתוך צורני מיוחד והשבחות דפוס מתקדמות.

כמה מילים מלקוח מרוצה

תהליך מיתוג מרתק, מתאים בדיוק לקהל יעד החסידי אמריקאי, הקמפיין היה מוצלח ועורר תגובות חיוביות ומוכרות.
Open chat
רוצה לדבר איתנו?
רוצה לדבר איתנו?