מיתוג, אסטרטגיה ושיווק

אילנה גדג'

אילנה גדג', אדריכלית שמתמחה במיוחד בהוצאת היתרים ושינויי תב"ע מורכבים בצורה יעילה, מהירה ומקצועית. אילנה הרגישה שכדי להמשיך ולגדול ולפרוץ הלאה, היא חייבת מיתוג עוצמתי וחזק, שיתן ללקוחות להבין את הערך שהם מקבלים ממנה.

האתגר

להפוך את ישעיה הלר למפיק ידוע, עם הפקות גדולות, ע"י מיתוג מדוייק שייבטא את הערכים שלו כמו שצריך

הפתרון

הסתערנו על העבודה עם סקרי עומק ורוחב שאלונים עמוקים ותחקירים מרתקים דברנו עם כמה וכמה קהלי יעד שונים, כדי להגיע לתוצאות הכי מדוייקות! ויש לנו אסטרטגיה ברורה וממוקדת: הפקה עוצמתית – דגש מיוחד על כך שההפקה תהיה אחרת, עוצמתית ומהדדת. יוקרה – אירועי יוקרה בליגה אחרת. ראש שקט – מאסטר מספקים מעטפת מושלמת לאירוע, מתחילת תכנון הקונספט, ועד לתיאום עם אחרוני הספקים.
ואחרי שהאסטרטגיה ברורה ומדויקת, ממשיכים לבחירת שם מנצח לחברת ההפקות השם הנבחר: מאסטר. שם עוצמתי שמחייב אותנו לעמוד ביעד ההבטחה המותגית שלנו: גם הפקה, גם עוצמה, גם ראש שקט. הסלוגן: הפקות עוצמה בראש שקט. המשכנו לעיצוב חומרי המיתוג בשביל לצאת עם כל העוצמות, החלטנו לא לותר על פיפס כל מוצר זכה לעיצוב חדשני ועוצמתי בהתאם לשפת המותג החדשה. החל מפולדר, בלאנק, ברכת המזון מהודרת המחולקת בכל אירוע, רולאפים מרהיבים, ועד לתגים ממותגים שעונדים העובדים.

כמה מילים מלקוח מרוצה

ואוו ואוו ואווכמה שאכתוב זה לא מספיק! הפרויקט הכי מטורף שנתקלתי עד עכשיובכוס ויסקי פרסום ודיגיטל בראשות גיטי קוסובסקי, עמדו בדד ליין מטורף ובצורה הכי מקצועית שישעם סקרים ותחקירים, כדי להביא את הפרסום , שיטריף את ישראל ויביא מלא תוצאות.והאמת! זה עשה את שלו, עשה באלגן גדול ובאז ענק ומלא מלא אנשים הצטרפו לתחרות. אז, אני חוזר ואומר המקצועיות של גיטי מכוס ויסקי בעד עצמה