מיתוג, אסטרטגיה ושיווק

אורי בלוי

אורי בלוי מעביר הרצאות וסיורים מרתקים ומשני חשיבה מלאים בידע ותוכן, מתחבר ומתאים את עצמו לקהל ומדבר בגובה העיניים, מכיר להם את היהדות ממקום אחר, ממקום פנימי עם עומק וחיבור עם חוויה ורגש ומשנה להם את התפיסה אליה

האתגר

לאורי בלוי יש מספר קהלי יעד, גם מהציבור החילוני וגם מהציבור החרדי, הגענו עד לתפקידים בכירים במשטרה, שאף הם היו חלק מקהל היעד שלו והרצון שלנו להפוך אותו למוכר בתחומו

הפתרון

אחרי תחקירים רבים וקשים הגענו ב"ה לאסטרטגיה המדוייקת אורי בלוי רטוריקן מומחה בהיסטוריה ובחסידות, מעביר הרצאות וסיורים, וגורם לקהל להיות מחוברים (מחוברים לפנימיות שלהם/ מחוברים יותר להבנה על הציבור החרדי/ מחוברים יותר ליהדות ממקום אמיתי)
אחרי שהאסטרטגיה ברורה עוברים למסקנות ולפסים מעשיים הסלוגן – לחבר עולמות ואז המשכנו לעיצוב מעטפת המותג כולו בנינו שפה עיצובית חדשנית, בנויה כולה על עולם התנועה ובהתאם אליה עיצבנו את כל מוצרי הקד"מ החל מפולדר משגע, רקעים לזום, חתימה למייל, רולאפ לכניסה לסדנאות, פינות שבועיות לסטטוס, מדבקות ווצאפ ממותגות. וכמובן, מודעות פרסום עוצמתיות. תתעמקו כאן, זה מרתק!

כמה מילים מלקוח מרוצה